torsdag 19 februari 2009

Lite om mig själv.

Den här listan kopierade jag från Kennas blogg, En liten utmaning till dig som läser

Har du...Förnekat förintelsen? Nej.
Följt Skilda världar? Nej.
Sagt nej till ett samlag? Ja.
Snott någons mobiltelefon? Nej aldrig
Varit medvetslös? Ja
Gjort nåt riktigt dumt? Har säkert hänt
Gjort nåt du verkligen ångrar? Säkert man är inte perfekt.
Blivit full på ett släktkalas? Nej
Varit full i skolan? Nej
Blivit portad från en krog? Nej.
Varit full på julafton? Nej.
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Ja .
Slagit sönder en tv? Nej.
Önskat att du var det motsatta könet? Ja när jag var liten.
Fått barn? Ja.
Åkt ambulans? Ja.
Gjort nåt riktigt olagligt? Ja, smugglat matvaror mellan Danmark och Sverige.
Fått din mamma att gråta? Tror jag inte.
Blivit polisanmäld? Nej.
Slagit ner någon? Nej.
Slagit någon blodig? Nej.
Skämts över dina föräldrar? Kan ha hänt.
Skämts över din bästa kompis? Nej.
Ätit från en papperskorg? Aldrig.
Senaste person som...Sov i din säng: Min Sambo.
Såg dig gråta: Min Familj.
Fick dig att gråta: Besvikelse och sorg.
Du delade en drink med: En vän.
Du gick på bio med: Min sambo.
Du gick på stan med: Min yngste dotter.
Skällde på dig: Har ingen hund.
Skickade ett e-mail till dig: Golfklubben
-----------------------------------------------------------------------------------
Har du någonsin...Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: Nej jag bråkar inte.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja. ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Varit i...Usa: Ja
Norge: Ja.
Finland: Ja.
Kina: Nej.
Tyskland: Ja
Kanada: Ja
Österrike: Ja
Spanien: Ja
Afrika: Ja.
Extra stuff...Tar du droger: Nej
Dricker du: I goda vänners lag
Vem är din bästa vän/-ner: Min Sambo.
Vad är du mest rädd för: Att det ska hända min familj och mina närmaste något.
Vilka kläder sover du i: Inga.
Vem hatar du verkligen: Falska, lögnaktiga människor som tror sig vara något annat än vad dom är.
Varit kär: Mycket.
Kör du bil: Älskar att köra bil och fort.
Har du ett jobb: Ja
Gillar du att ha folk omkring dig: Både ja och nej, Jag behöver lite utrymme för mig själv.
Är du ett hälsofreak: Nej, en gottgris.
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Nej.
Är du ensam nu: Nej.
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: The midnight special.
Vill du gifta dig: Någon måste fria.
Vill du ha barn: Har barn.
Favorit...Rum i huset: Köket.
Typ av musik: Creedence, I´ts a Beautifull day.
Månad: Juni
Sten: Smaragd, Rubin.
De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit: Nej.
Köpt någonting: Rishultskorv, mjölk
Varit sjuk: Ja.
Sjungit: Nej.
Träffat någon ny: Nej.
Saknat någon: Ja.
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Ja
Senaste Låt du hörde: Skval, Fyra bugg............
Film du såg: Tom och Jerry
Drink du köpte: Sommarfågel.
Sak du stal: Inget
Mat du åt: Dillstuvad potatis med rishultskorv
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig
Festivaler i sommar? Nej
Frisyr? Kort klippt
Fulaste kändisen? Smaksak.
Snyggaste kändisen? Smaksak.
Vad vill du bli? Jag är nöjd.

Planer för idag? Bli frisk.
Favoritdjur? Hund
Favoritperson/er? Många och ärliga.
Har du: Digitalkamera? Ja .
Telefon på rummet? Ja
Könssjukdom? Nej
Husdjur? Ja.
Bra kompisar? Ja
Haft sex med någon som varit 5 år äldre än dig själv? Ja.
Tar du receptbelagda mediciner? Nej.
Vem vill du fika med just nu? Med min Sambo.

Sådär, nu var det avklarat, nu vet ni lite mera om mig.
Ni som läser denna passa på att kopiera och länka tillbaka till mig också vidare och läggen kommentar så vet jag att ni är med, då vet jag att ni är med. Lycka till!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så att jag känner igen dig!!
Har själv en ledig fredag o tyvärr ingen snöfri golfbana i närheten...
Kram Guggo

Anonym sa...

Ny fotouppgift inför helgen publiceras imorgon fredag.
Välkommen att deltaga.

gumman sa...

Visst är det kul att svara på såna frågor? Kul att läsa din helst den om hunden haha. Krya på dig.