onsdag 21 januari 2009

Får man klaga

Onsdagen den 21/1-09 har hamnat i en situation som jag ej är van vid. Sitter med foten i paket och hoppar på kryckor det är helt OK , åka till jobbet är inga problem, åker med min chef. Denna dag var jag färdig och väntade på min chaufför, telefonen ringer, han jobbar hemma idag, jag kan inte ta mig till jobb, hela min planering för dagen rasar. Planerna att bli avsläpp på VC kl. 1400 för omläggning gick också omkull. Denna dag blir jag tvungen att vara beroende av andra människobarn och detta har jag svårt för. Tack för att jag fick gnälla.
PS. Vill tacka en klippa på jobbet (hon finns alltid där med en hjälpande hand) som har gjort att det är lättare för mig på jobbet att ta mig fram med papper och allt.

4 kommentarer:

Scylla sa...

Visst får man klaga. Det är aldrig roligt att vara beroende av andra, men du ska se att det löser sig.

Merja sa...

Tack så mycket!Vad roligt att du tycker om den! Ska kika in på din med! Kram på dig!

anti sa...

Alla har rätt att klaga och gnälla så bara gå på så länge det behövs.Glöm inte att tacka "klippan",det kan vara bra till en annan gång.

Anonym sa...

Klaga på du, det är bra att få det ur sig! :)
Hoppas din man också uppskattade min rostiga traktor!